Someone told me to write

Vad händer med vår märkliga och konstiga värld vi lever i just nu? 
Vardagen har förändrats helt och ingenting är längre sig likt. Mitt privatliv har också skakats om på kort tid och jag gick från att återigen bli sårad och förlora någon man älskar till att faktiskt må bättre än aldrig förr och hittat tillbaka till mig själv igen. Är så otroligt tacksam för alla fina människor jag har i min omgivning som lyfter mig och hjälper en när det behövs som allra mest. Min framtid blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men istället för att deppa ihop över det så har jag valt att försöka tänka positivt och sluta övertänka och planera allting, allt händer av en anledning och jag är villig att tro att allt kommer bli bra till slut oavsett vad. Tiden springer iväg och snart är det dags för ännu en sommar på öjn men en annorlunda sådan denna gång på grund av det hemska Coronaviruset, skrämmande att ett virus kan ta över och förändra allt på så kort tid men jag hoppas att allt blir bra väldigt snart så man kan återgå till en normal vardag igen... 
 
Lite uppdateringar från den senaste tiden kommer här. Den största och finaste gåvan är i alla fall att jag återigen har fått äran att bli moster, denna gång till en flicka, min finaste lilla Ellie. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0