Suppppa happyyy

Idag är en sån där riktigt bra dag ni vet. Emil har fått jobb och flyttar hit permanent om 2 veckor och båda fick även ledigt ifrån jobbet till att åka hem över midsommar för att umgås med familj och vänner och om 18 dagar är jag även där för att fira min älskade lillsis som tar studenten... helt ofattbart!! Sååå himla glad, äntligen börjar min energi komma tillbaka igen. Även lördagskvällen var grym tillsammans med min fina vän som flyttar hit om mindre än en månad. Vi var ute och åt på resturang inne i stan och sen gick vi till en pubb och drack lite och gjorde planer inför sommaren. Denna sommar kommer bli bra.  





Heddan
2017-05-15 @ 12:38:55

JAAAAAAAAA INGEN ÄR LYCKLIGARE ÄN JAG<33333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0