21-05-17

Så har ännu en vecka flugit förbi och vi är snart inne i juni. Helt galet...!

Fick en dag med Emil igår som var riktigt mys trots att det inte blev som jag hade hoppats på. Hade nämligen sett fram emot att få åka till stranden och sola hela dagen då det skulle bli 26 grader varmt och strålande sol. Slöt med att vi kom till Askimbadet närmare 12 och väl där så började det blåsa som bara den och vi fick flytta upp mot en fotbollsplan i lä. Efter en timme så ändrades temperaturen helt och det blev svinkallt så vi packade ihop våra saker och drog istället till Kållered och shoppa, eller ja... jag gjorde. Blev en sväng på rusta, ikea, lager 157 och willys, hah. Menmen,, vad ska man göra när värmen försvann och man blev besviken da? ;) Vi åkte sen hem och bytte om, tog bilen till Kåsjön och körde ett kort och intensivt pass i skogen, skönt och effektivt. Kvällen avslutades sen med god mat och film på soffan.

Imorse drog Emil iväg vid 06 och jag blev återigen själv. Som tur var är vi inne på sista veckan ifrån varandra nu, så det är bara att bita ihop och blicka framåt. Om mindre än två veckor är jag snart på väg till min älskade ö igen, längtar såå himla mycket. Ska bli så kul att få träffa alla och få fira min lillasyster som tar studenten, kan ännu inte fatta hur hon plötsligt blev så stor. Men är glad för hennes skull som nu äntligen ska få lägga skolan bakom sig och ge sig ut i världen. Naj nu får jag ta och göra någon nytta utav dagen och ge mig ut på promenad. TJAO.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0