Hej hej hallå

Heeej kära vänner som ännu kikar in på denna blogg lite då och då och undrar va fan hon inte uppdaterat på någon månad för. Till er har jag tyvärr inget bättre svar än att jag själv inte vet varför, har tappat gnistan för att skriva helt enkelt. Men ge inte upp, de vänder nog snart igen! ;) 

Nu är jag här i alla fall och befinner mig just nu på en buss som ska ta mig till Stockholm. Ska besöka sis och Calle nu över Valborg, se deras nya lägenhet, shoppa, åka till Uppsala över Valborgsmässafton och go crazy, se Mikaelas nya salong och lite annat smått och gott. Länge sen vi hade egentid ihop så ser verkligen fram imot det här!! Hoppas att vädret blir på topp till helgen bara när vi ska va ute mestadels utav tiden..! 

Hoppas ni får en fin helg ⭐️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0