Snow


Vi fortsätter att jobba på i vinterkylan! Förkylningen börjar äntligen att lägga sig så snart kan jag börja träna och känna mig piggare igen. Frida blev sjukskriven i en vecka från både jobb och allt som har med skärmar och ansträning för huvudet att göra. Väldigt nyttig läxa för oss alla har det varit att ta en liten paus ifrån allt, stänga av tvn och mobilen och bara prata, spela spel och umgås. Något vi borde bli bättre på och dra mer nytta av här, vi är alldeles för upptagna av sociala medier alla fyra, hah! Märks att dom tråkigaste månaderna redan har börjat, vinterdeppen har nog slagit in på oss alla och nu längtar man bara efter sommaren och värmen. Tur att vi får lite besök hemifrån nu under februari och Mars så vi har något att längta efter! Nu ska jag ta tag i lite kurser jag måste göra till jobbet. Ha deee




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0