Uppdate

Farmor och farfar ville ha mer uppdatering ifrån mig här och se fler bilder utav vår vardag så ska försöka bli lite bättre igen. Just nu är jag på jobb, slutar vid sju ikväll så efter det ska jag hem och laga god mat och kosa ner mig framför Let's Dance. Efter det får vi se vart kvällen tar mig. Familjen Hallgren är här på besök över helgen så ska se till att träffa dom också, alltid kul med besök ifrån ön som vi alla saknar en heeel del ska ni veta!! Ha en koselig helg med er :) 

(De bilderna jag tagit i veckan, haha! Selfiegirl) 



(Vegard hade kul på jobbet... ;))


 Skönhets spa a la Amanda 👌 


Hittade denna borttappade ring igår på jobbet som jag tänkte bära med mig och hoppas på att den ger mig tur! 


Fick en fin hälsning ifrån en saknad vän... ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0