Trött tjej säger hej

Vinterkylan blir bara värre och värre. Herregud vad kallt det är nu, minus minus minus. Vill sååå gärna ha sommar och värme igen nu, är verkligen ingen vintermänniska! Jobbet idag rullade på, jobbade från 12-20 så kom hem för en stund sen. Söta Hedvig hade gjort massa kokosbollar till oss som stod i kylskåpet då hon känt sig hängig idag och varit hemma. Jag lyxade även till det och köpte hem grillad kyckling med potatissallad till. Sååå goooott!! Som jag längtat efter de, va bara en stor sallad som saknades till men man kan inte få allt, hah. Nu har jag precis suttit och sett klart lyckliga gatan. Har nog blivit lite utav en favorit för mig och Frida. Vi sitte fastklistrade varje gång och har redan alla hip hop låtarna på spotify. Fint program tycker jag, rekommenderar de starkt för er som inte har sett de än! Imorn blir det jobb och gymmet igen om jag orkar, hoppas på att träningsvärken har lagt sig tills dess. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0