Californien

LA - Venice beach



Santa Monica


Beverly Hills 

(Pretty women house)


Hollywood 



Citadel outlet


San Diego 


Sådärja! Lite utav varje ifrån vår härliga vecka här i California, snodde de mesta utav bilderna ifrån Frida då mina är på kameran som vanligt... Är så spänd på att få se allt när jag kommer hem och gå igenom allt från början till slut. Och ja nu börjar de verkligen gå mot sitt slut för imorgon är det vår sista dag på hela denna resa och den ska vi spendera i Santa Monica. Känns såå overkligt, kan inte fatta att vi ska hem nu och att allt redan är över, har gått så otroligt fort samtidigt som det känns som en evighet sen vi lämnade ön och begav oss iväg... Har lärt mig så otroligt mycket på denna resa om människor, olika kulturer, mig själv och Frida, omgivningen, hur man tar sig till platser, kan prata bättre engelska nu än tidigare, lärt mig att packa en väska på 10-15 min och stöka till den igen på 1 min och myyycket mer.

Men det jag tar med mig mest utav allt det här är hur mycket jag känner att man växt som person och insett att man kan klara av mer än vad man tror på egen hand bara man tar tag i det och bestämmer sig för att det MÅSTE funka. Går allt åt skogen så är det en ny dag imorgon till att bygga upp allt igen. Har även lärt mig att livet inte alltid är en dans på rosor och att man får tåla mycket för att ta sig framåt, har sett en helt annan sida av länder man trott sen liten va ett paradis. Vilket de också har varit såklart men mycket som gömmer sig bortom allt glammigt man får se. Uppskattar allt man har där hemma så mycket mer och är glad för att jag har allt det man har! 

Men nu är det slut hörreni och gör även mitt sista inlägg för denna gång. Vill säga tack till alla underbara människor vi fått stött på på denna resa, till min mamma och pappa som följt oss varenda dag och hjälpt oss på vägen, även till Fridas föräldrar som varit änglar dom med(!!), till er andra som valt att ta del av vår resa och tyckt de varit kul att hänga på och största tacket till min nu mera 'syster' Frida som jag fått dela denna karusell med, vi klarade det tillsammans och är riktigt stolt över oss båda för det!! 

Vi ses snart Sverige, nu kommer viiii!!! Vill också önska er alla en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År. Ta hand om er. 

Kramar ifrån Bill. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0