arbetslös - rastlös

Idag firar vi en vecka här i Oslo. Tiden går fort när man har roligt minst sagt!
 
Igår visade jag tjejerna fina platsen nere vid vattnet, så otroligt vackert och fint där verkligen!! Stormtrivs i denna stad. Jag och Frida badade också. Mitt andra bad sen jag kom hit, känns bra! Dom va lite nojiga på mig på vägen hem för att jag sa att det inte va så värst branta backar uppför som de va nerför, dom tyckte dock inte likadant som jag... haha! När vi kom tillbaka va Simone hemma igen och tillsammans lagade vi alla mat. Det blev klok mat för en gång skull med ris, kyckling och min goda currysås, mums. På kvällen såg vi idol och jag hängde med grannarna en stund eftersom att jag är den enda som är kvällsmänniska i vår lilla familj.
 
Vaknade vid halv elva imorse, lyckades till slut ta mig upp ur sängen för att gå ner, käka lite frulle och se paradise hotell. Frida är vid barnhage och går en utbildningskurs och sen skulle hon och Simone till skattetaten och fixa lite. Hedvig blev för rastlös av att sitta hemma så hon åkte iväg någonstans och sökte lite mer jobb. Själv har jag städat de mesta av huset och gjort det fint och nu ska jag försöka ta tag i lite fler jobbsökningar via internet. Ska även läsa på lite om Meny inför intervjuen imorgon, håller alla mina tummar på att det kommer gå bra den med!




















 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0