you are simply the best

Finns ingen som är så bra som hon, som förstår mig så bra som hon, som jag trivs med så bra som hon och som alltid kommer att vara min syster och allra bästa vän. Kan inte tacka dig nog för allt du gör för mig och för att du är den du är. Grät av lycka när du kom och överaskade mig på jobbet i fredags, har nog aldrig blivit så paff och så glad. Du är allt bra på att överaska mig. Är så oerhört tacksam för att jag får ha dig i mitt liv och för att du valde att vara här på min födelsedag och under resten av denna helg. Jag älskar dig
 


m.
2014-10-07 @ 19:01:54

Åååh, min älskade lilla sis. Det var en riktigt jobbig dag igår, trodde det skulle gå hyfsat bra för vi borde vara vana nu efter alla gånger men nej ingen slår denna. Jag kunde inte sluta gråta när jag satt och väntade på att få gå ombord på flyger ;( Jag ville bara vända tillbaka. Att få vakna upp bredvid min lilla sis har varit det bästa.

ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0