Från morgon till kväll

Visst ser jag fräsch ut när jag är sjuk? känner mig såå het (bokstavligt talat, jag kokar över snart...) har aldrig varit såhär varm och haft så ont i huvudet, det vill inte sluta värka trots att jag tagit min första Ipren någonsin, vi är inte så bra på sånt i min familj, är man sjuk så är man utan att ta en massa saker för det, fråga mig inte varför de blivit så, hah! Söta mamma kom just upp med glass och något dunder te som hon har blandat ihop så jag hoppas innerligt att det funkar! Ska nämligen på inspirationsdag med jobbet imorn och direkt efter ska jag tillbaka till skolan och hålla mitt absolut sista svenska nationella tal... Håll tummarna på att allt går som det ska! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0