...

Minne efter minne efter minne poppar upp i mitt huvud hela tiden. Alla promenader vid högklint, alla mysiga kvällar i stugan på Tofta, alla filmkvällar och alla tysta stunder då man bara blir omhållen och inte behöver säga något speciellt för man känner sig bekväm och trygg ändå. Alla fina ord och att få skriva "godnatt, jag älskar dig" innan man somnar eller ännu bättre om man får säga det personligen och sen kyssa honom på munnen innan man somnar. Alla samtal om livet och hur dagen har varit, tryggheten i att man har varandra vad som än gäller.... Idag är det svårt att hålla tårarna inne och inte ha ont i hela kroppen, idag är en sån dag då jag önskar att mitt gamla liv ännu fanns kvar ... 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0