the good and the bad

Försöker inerligt att se mot ljusare tider och lägga det dåliga åt sidan men hela tiden poppar det upp något nytt som får folk att må dåligt. Vad händer med våran värld? När vände allt till det sämre? Är så otroligt trött på den här skiten. Vill bara flytta utomlands och fly undan ifrån allt. Försvinna från sociala medier ett tag och bara ta vara på nuet. Något jag tror att vi alla skulle behöva! Varför göra livet dåligt när man bara lever en gång?! Allt som behövs är kärlek, stöd och omtanke. Hade det funnits mer av det och mindre av allt negativt så hade det mesta sett annorlunda ut. Tur att jag har så mycket att se fram emot under detta halvår. 
 
- Kusin fyller 18 år
- Jag och min pojkvän ska till Stockholm
- Jag och syster ska se Gavin Degraw, bo på hotell, shoppa och bo i Uppsala
- Syster flyttar hem igen
- Mösspåtagning
- Balen
- STUDENTEN!
- Resa till USA och Florida med familjen
 
Ja herregud vad många roliga saker som väntar under de kommande månaderna, så detta år är helt omöjligt att göra dåligt. Bara att vänta och längta till allt som kommer att hända. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0