love christmas

Idag avslöt jag mitt sista arbetspass för den här julen, ska bli såå skönt att få vila ut de sista tre dagarna innan skolan tar sin fart igen och allt återgår till det vanliga... Ikväll ska Nelly, Tilla och Hedvig komma hit på en tjejkväll. Vi ska bada i jacuzzin, spela spel och käka en massa smått och gott. Ska bli jättekul!
 
Imorgon måste jag in och göra några ärenden på stan, min älskling fyller år på Tisdag och efter mycket tänkande och funderingar så tror jag nu att jag har hittat den perfekta presenten som jag är riktigt stolt över! Hoppas på att han kommer bli glad. På kvällen ska han och jag ses för att boka vår efterlängtade Stockholmsresa som jag fick av honom i julklapp där vi ska bo på Scandic hotell över en natt och shoppa en massa. Längtar en massa, kommer bli så mysigt att få göra något bara vi två!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0