Bye bye Christmas

Som avslutning på detta lov så spenderade jag dagen med bästa födelsedagsbarnet och kvällen med mina bästavänner. Kan ju inte bli bättre? 
Jakob fick i present att han och jag på vår resa till Stockholm ska åka till Globen för att ta del av deras Sky View då man åker upp till toppen av Globen på utsidan med hjälp av en stor glaskupol. Det ska bli såå spännande och roligt, tror att det kommer bli en riktig upplevelse för oss båda! Han fick även en maraboo och så bjöd jag på god fika här hemma framför hans favoritfilm Hobbit. Verkligen ingen film för mig fast vi knappt kom igenom halva innan han var tvungen att dra sig hemåt. 
Jag har även bakat nya lussebullar under dagen som jag och familjen älskar. Man får passa på att köra en omgång till innan våren tar sin fart. 

Vid halv sju tiden hämtade jag upp tjejerna så beställde vi hämtmat ifrån Joda och tog med hem hit framför en gammal film. Jättemysigt!! 

Nu var det då dags att sova och ladda upp inför den sista skolterminen i mitt liv. Bara ett halvår kvar sen står jag där och ska ta studenten, LÄNGTAR







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0