tiden kommer ikapp en

Nedräkningen blir bara mindre och mindre och dagarna flyger förbi i raketfart. Folk man känner har redan börjat ge sig iväg på sina äventyr och hejdå-fest börjar närma sig för oss Norgetjejer. Det är mycket som ska hinnas med och bli klart innan flytten. Vi kommer att bli Norska medborgare fick jag veta idag för att vi stannar där i över ett halvår. Att jag ska bo i ett annat land i 9 månader har nog varken jag eller mina vänner förstått än. Det kommer bli ett spännande samt lite smått skrämmande äventyr. Det är dags att bli vuxen nu och ta egna initiativ och eget ansvar för större saker som föräldrarna alltid har skött åt oss förut. Jag är inte lilla Amanda längre och det skrämmer mig lite samtidigt som jag är nyfiken på att se hur jag klarar mig själv...
 
Försöker verkligen att njuta av de sista dagarna till fullo och hinna med allt jag vill göra innan vi åker. Det kommer bli jobbigt att lämna personer som har kommit mig väldigt nära på sistonde och min älskade familj. Hoppas verkligen att de flesta får tid till att komma upp och hälsa på oss efter julen. Ska bli så mysigt att få återvända till ön över jul och få uppskatta saker mer än vad man gjort innan.
 
bild från i söndags/måndags då jag och tjejerna va ute i Fröjel och sov över i Hedvigs stuga. En supermysig kväll och dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0