Stockholm

"Klassresan" har varit grymt bra de två dagarna vi snart har varit här. Gårkvällen blev spontan och riktigt lyckad då jag och de tjejerna jag bor med drog till Café Opera och festade. Jag och Cissi lyckades fixa VIP till oss tillsammans med ett gäng killar och en av dom visade sig vara miljardär då han är grundskaparen till Minecraft. Han bjöd oss alla på gratis champagne hela kvällen, riktigt lyxigt och kul för våran del! Fick även träffa Jacob min barndomsvän ifrån Stockholm som hängde med oss resten utav kvällen. Klockan hann slå halv fem innan vi va tillbaka på vandrahemmet igen. 

Idag har vi varit på fotografiska och gått lite på stan och nu sitter vi på Dramaten och ser Rickard den tredje. Vad jag inte visste är att den spelas av massa tv kändisar som bland annat är med i Wallander filmerna. Häftigt!! 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0