Kvalitetstid med Jantemannen

Tog med min lilla vovve och åkte ner till norderstrand för att gå en härlig promenad längst med vattnet. Så otroligt härligt väder det har varit de här dagarna nu och ännu mer perfekt är det att man är ledig så man kan njuta utav solen så mycket man kan. Lite färg tycker jag att jag börjar få nu, i alla fall grunden så det är bara att ligga i. Kommer väl tappa all färg när jag åker iväg nu men hoppas att vädret håller i sig tills jag kommer tillbaka! Imorgon drar jag nämligen på klassresa till Stockholm. Vi ska besöka DN, kanske shoppa lite, äta god mat, bo på vandrahem, se Shakespeare på Dramaten, köra en utgång och gå till fotografiska. Mycket kul att hinna med på 2,5 dag! På fredag tar jag och Frida tåget till Eskilstuna medan de andra tar båten hem. Ska bli sååå kul att äntligen få se hur tjejerna bor och träffa Jonna och Amalia som jag inte har sett på något år... 

Nu ska jag börja packa väskan och ikväll ska jag och sis ta en springtur i det fina vädret på P18. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0