Glädje

Har nu avklarat svenska nationella uppsatsen och engelska presentationen igår gick jättebra. Sitter nu ute i solen i bara shorts och topp och njuter. Kan inte bli bättre än så.... Fast jo det kan det faktiskt för ikväll ska jag på årets sista treafest tillsammans med min underbara vänner och fira att studenten snart är här. Detta är en grymt bra dag med andra ord och humöret är på topp som aldrig förr! Imorgonnatt ska jag även hämta hem min efterlängtade vän Johanna som kommer ner till ön och stannar här en heeel vecka. Ska bli så otroligt kul att få träffa och umgås med henne igen, så som jag har längtat! På påsklovet ska jag även få träffa Jessica och Casper som kommer ner till ön, bara min syster som saknas för att påsken ska bli fulländad men inte långt kvar tills hon kommer hem heller så jag klagar inte. Åh vad denna vecka kommer att bli braa!! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0