dagarna rullar på

Gillar starkt att de har gjort om den nya blogg.se både på webben och till mobilappen. Blir nu mycket enklare och roligare att fortsätta sitt bloggande! Dagen till ära har jag varit i skolan, haft min första körlektion sedan efter sommaren och kört ner till Uggerud för att kolla in hans gamla moppe till Lovisa. Tyvärr fick vi inte med oss den hem just idag men det lät på pappa som att köpet var på gång... Roligt för lillen om vi lyckas ta körkort samtidigt så att jag kan få köra bil och hon moppe.
När vi ändå var ute och körde så åkte vi även hemförbi Mikaela för att hämta hem hennes sista grejer ifrån lägenheten då hon nu har flytttat ut för gott, känns riktigt sorligt att inte få vara mer i den fina lägenheten kan jag säga men roligt att ha syster hemma igen för ett tag! 
Kvällen har avslutats med födelsedagsinbjudningar, lite idol och körkortstester. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0