GRATTIIIIIS

Har haft en super mysig morgon då min fina pojkvän har varit här och hållt mig sällskap. Vi har kollat kläder på internet och så har jag även testat honom på lite körkortsfrågor för att se vad han kommer ihåg, det gick väl lite sådär ;) 
Vi har även gått en härlig promenad med jantemannen och kört Max drive-in innan han var tvungen att ta sig tillbaka till skolan. Nu ska jag ta tag i lite plugg och sedan gör mig redo för idag är dagen då jag ska tatuera mig, kommer göra så sviiinigt ont but i can do it! Inte nog med det så fyller även min lillasyster hela 15 år idag. Herregud vad tiden går fort, hon får redan ta moppekörkort och går nu sitt sista år på solberga... Men ett stort grattis till henne, det ska vi fira med en massa gott till kvällen! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0