My one and only

CAMERA! Ni ska få se lite fina bilder jag har tagit här nere sen när jag kommer hem igen, går inte att ladda upp här tyvärr. Igår skulle jag bo i Tofta - det blev inte av. Plan 2 var att bo i syrrans lägenhet - det blev inte av. Plan 3 var att åka tillbaka till Snäck och hänga med kussen - det blev inte av. Plan 4 var att hänga med andra kussen, lille Lucas, guess what? DET BLEV INTE AV. Fick alltså vara själv här nere på Snäck under kvällen... Hade världens bästa planer men inget av det jag hade sett fram emot och ville göra blev aldrig av. Så er som inte stötte på mig i går ska va glada för jag var inte trevlig att prata med, blev på såå dåligt humör men jag antar att man måste va med om sådanna dagar också.

Vid tre idag blir det jobb fram till åtta och sedan bo i syrrans lägenhet eftersom att jag jobbar dagen efter redan vid sex.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0