Tre rätters

Idag stod jag och syskonen för trerätters middag till mamma och pappa. Vi bjussade på en rosa panten drink, skagenröra med räkor, citron, gurka och avokado. Till varmrätt blev det tacopaj med en fet sallad och till efterrätt en hallonpannacottapaj. Riktigt smaskigt!
Kvällen avslutades med den nya James Bondfilmen skyfall.

Hoppar vidare till vad jag har gjort under förmiddagen. Jag vaknade upp, åt en god frukost och tog en skön varm dusch sedan tog jag med Jante till Willys för att införskaffa all mat till kvällen. När jag var klar med det, runt ett tiden ungefär så mötte jag upp bästis på stan. Vi lunchade på Etage och shoppade loss på Öster. Hittade lite fräscha nya kläder så här i vintertid, mycket behövligt!

Det sammanställde nog min Lördag rätt bra! Sleep tight!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0