Taggade tjejer!!

ååhhhh längtar till typ den veckan innan då vi träffas på en fika o skriver packlista o bestämmer vem som ska ta med kortlek, högtalare,tandkräm, solkrämer, vad vi ska ha för skor o kläder med oss som vi kan låna av varandra osvosv! Jag längtar tills vi håller varandra i händerna när planet ska lyfta o vi 3 drar härifrån all by our selves, jag längtar efter pirret o glädjeskriket vi kommer att ha när vi kommer in på vårt hotellrum för första gången o bara inser att där ska vi bo i 7 dagar o 7 nätter alldeles själva, jag längtar till söndagmorgonen då vi går upp o äter frukost för första gången i Turkiet o sedan ger oss ut för att lära känna staden, jag längtar till kvällen då vi sminkar oss, har klädpanik, lånar ut o lånar tillbaka kläder av varandra, sätter igång musiken o tar fram glasen o sätter oss på balkongen, har det underbart på balkongen och beger oss sedan ut på Alanyas gator överglada o övertaggade o helt HÖGA PÅ LIVET, jag längtar efter den första natten då vi går hem tillsammans med skorna i handen o skrattar efter kvällen/nattens bravader i soluppgången.
JAG LÄNGTAR MED ANDRA ORD 😃 hahaha

Fick just detta härliga meddelandet ifrån Hedvig, åh herregud vad det pirrade till i magen! Vi är så övertaggade alla tre att vi snart brister, det här kan ju inte bli annat än bra, jag och mina två bästa vänner tillsammans i ett främmande land? Gaaaaash!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0