Svar

Anonym: Hej!
Hur många läsare har du per dag? :)
Kram

Kul med en fråga! Här kan du se min statistik under den senaste månaden, som du ser är det inte många... Jag har drivit min blogg i många år nu och med åren har jag blivit mindre aktiv så har tappat rätt mycket, det är nu under åren 2012-2013 som jag har tagit tag i bloggen igen och försöker att skriva minst ett-två inlägg om dagen. Jag skriver mest för min egen skull och vill andra ta del av den så tycker jag att det är jättekul!! Vet att mina vänner, släkt och familj läser så det är nog dom som följer upp statistiken ;)

Jag svarar gärna på fler frågor och tycker att det är jättekul om ni tycker till och skriver, så va inte rädda för att höra av er! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0