En kväll som 18-åring

Hade en riktigt bra kväll igår tillsammans med mina vänner! Vi kom till Hanna vid sju då hon bjöd på mat och en massa annat smått och gott. Fler och fler folk började droppa in i hennes mysiga lilla bod på baksidan. Blev så glad när mina saknade vänner Camilla, Oskar och Olivia dök upp där, har inte sett dem på flera veckor... Vi drack, sjöng och hade det trevligt fram till elva, halv tolv. Sen drog vi oss ner till Wallers och va där en stund innan Camilla drog tag i mig och Olivia och ville gå vidare till Masters. Där var Oskar snäll och bjöd mig på en jättegod drink så vi satt där en stund och snacka. Jag och tjejerna avslöt kvällen med lite dans på munken bland alla gamla gubbar och tanter, haha. En riktigt lyckad kväll! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0