Ett glatt födelsedagsbarn!

Tack så jätte mycket för det överaskande inlägget du hade skrivit min fina vän. Blev så glad och rörd över att läsa det!
Jag har haft en jätte bra dag idag, har fått så många fina gratulationer på olika sätt och vis. Har så fina vänner som har gjort denna dag till en av dem bättre!
Jag fick även redovisa mitt tal om skolmaten idag vilket kändes jätte bra så allt är på topp.
När jag slöt skolan så åkte jag hem och blev direkt firad utav syskonen. Lovisa hade bakat en god kladdkaka och av Mikaela fick jag fina presenter. Av henne fick jag kläderna och smyckena som ni kan se på bilden ovan. Mot kvällen väntades de god mat, nämligen plankstek och en riktigt mysig kväll med min fina familj. Som ni kan se så finns det Hunter stövlar och ett objektiv med på bilden, det var de jag fick utav mina kära föräldrar. Snacka om att jag blev överaskad och så otroligt glad så jag nästan hoppade upp och ned, haha.
Just nu sitter vi i soffan och myser framför Revenge.
Jag vill tacka alla som har varit snälla och grattat mig idag och jag hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag har haft!
Kram på er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0