Saturday

Idag har jag och Heddan varit riktigt hutiga då vi bestämde oss för att köra ett puls/medel pass klockan tio i morse. Känns riktigt bra nu efteråt men det var grymt jobbigt när vi väl körde, trodde att jag skulle ramla ihop där på golvet. Vid elva var vi klara så vi duschade och åkte hem hit, åt lite lunch och gjorde oss iordning för att sedan gå ner en sväng till stan. Hedvig köpte en stor söt nallebjörn som man kan ha och sova med i sängen, expediten trodde inte på henne när hon frågade vem den var till då Hedvig sa sig själv, haha! Man blir då aldrig för gammal för ett gossigt gosedjur tycker då vi! Efter stan så begav jag mig hem och nu sitter jag uppe på rummet och ska snart ta tag i lite plugg så här på en Lördagförmiddag... Får trösta mig med att vi ska ha en tre rätters middag ikväll då bla grillat står på menyn. Mumms!
Ha en skön fortsatt helg.
//A.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0