söndag

Någon som är glad över att jag inte har så mycket att göra om dagarna nu är väl ändå mamma och pappa. Jag springer runt som en liten nissa här hemma och får en massa uppgifter att göra hela tiden, haha. Men jag antar att det behövs också för jag brukar annars vara rätt så lat..
Igår lagade jag mat till familjen, städade mitt rum, var ute med Jante, plockade upp matvaror mm. På kvällen kom grannarna hit på spelkväll för att inviga ett nytt familjespel som mamma hade köpt. Tyvärr så var det ingen som förstod sig på det menmen..
Idag har jag och mamma målat en massa stolar och vårat köksbord, ätit fika, ätit mat och nu ska vi snart beställa en massa härliga vårkläder ifrån HM.
Imorgon blir det intervju på Kneippbyn som gäller, är riktigt nervös men hoppas på att det kommer gå bra så man kan får tjäna lite pengar i sommar.
puss och kram.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0