summer

Tog farväl av min underbara vän Johanna idag, nu är hon tillbaka i Eskiltuna efter en månads tid på Gotland. Vill så gärna följa med henne dit och flytta härifrån. Träffa nya människor och prova på en ny stad. Men så lätt är det förstås inte, har ännu två år kvar på gymnasiet innan jag kan få göra vad jag vill och börja leva mitt vuxna liv!
I sommar har jag jobbat väldigt mycket, träffat några vänner, varit väldigt mycket med min underbara familj och bara njutit av vad sommaren hade att erbjuda. Min sista destination jag ska besöka innan skolan börjar igen är Stockholm. Jag och lillasyster ska åka upp och hälsa på syrran. Gå på Grönan, shoppa och bara njuta av sista veckans ledighet. Riktigt behövligt just nu känner jag.
Förlåt för ett deppigt inlägg men det har hänt lite saker i mitt liv som gör att jag inte känner mig på topp just nu... Hoppas att ni alla har haft en bra sommar och att ni njuter av den så gott ni kan!


mina skönheter

Hedvig
2012-08-09 @ 09:52:09

Jag finns här för dig. Jag stöttar dig. Jag saknar dig. Och framförallt så älskar jag dig.



P.s Allting kommer att bli bra tillslut. Vi fixar det här tillsammans. För du är aldrig ensam, du har alltid mig vid din sida. <3

Anonym
2012-08-09 @ 16:04:42

Du är bäst hjärtat, tack! Jag finns här för dig också ska du veta. I alla lägen oavsett vad <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0