4 september söndag

Idag är det sol ute, gud så härligt! Har legat ute och solat i någontimme nu och hoppas på att få lite färg..
Mysig helg har jag haft. I Fredags åkte jag och min fina pojkvän ut tills hans sommarstuga ute i Västergarn och myste där. Det var verkligen hur fint som helst där men den enda nackdelen var att det fanns ett ANTAL mycket spindlar... huu!
På Lördagen kom vi hem runt sex tiden då jag fick springa och byta om lite snabbt innan våra grannar kom hem hit på middag. Var länge sedan man träffade Casper så det var trevligt!
Idag ska jag nog träffa Hedvig en stund och gå en liten promenix. Sen blir det nog hem till Jakob och se Idol!
Ha en mysig Söndag.

Hedvig
2011-09-05 @ 15:19:26

åhh, otroligt gulligt par!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0