jävla förkylning....

har inte kunnat åka skidor idag på grund av att jag mår skit. Har varit förkyld hela veckan nu... great! Så jag och Lovisa har bara suttit här hemma idag och pluggat, eller jag har gjort det medans lovisa har lagat pannkakor. Näst sista skiddagen här i Åre fast för min del så blev det nog den sista idag. 
Imorgon ska vi till ett ställe som heter Holiday Club. Det är ett äventyrbad som ligger en liten bit längre bort. Ska bli riktigt kul faktiskt! På kvällen blir det bara bastu och mys här i stugan innan vi blir tvugna att packa i hop allting och åka härifrån. 
På Lördagen åker vi tillbaka till Jakob och Ulrika där resan började och stannar där över natten. Sen bär det av hem till lilla Gotland igen. Tack för den här gången ÅRE! 
Pusssssar och kraaaamar ifrååån amandaaaa 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0