Härlig dag!

Holllllaaaaa!!
Vädret här uppe är super och backarna är jätte fina förutom att det är lite isfläckar på en del ställen men det får man ta. Vi har redan varit ute i backen i två dar nu och det flyter på. Det är riktigt kul faktiskt och backarna är långa så man slipper åka lift så ofta, skönt! Det enda misstaget jag gjorde idag var när jag skulle åka under en sån där grej som små barn under tio år får åka under medans alla andra får gå igenom en annan maskin.. förstår ni vad jag menar? I alla fall, när jag skulle åka under den (dum som jag är) så fastnar jag så klart i tunneln och rammlar pladask ned på marken och in med skidan i staketet! haha så kan det gå ibland... Menmen just nu är alla förutom jag ute i backen dom sista timmarna för att åka snowboard, hoppas att det går bra för dom! ;)
Ikväll blir det bastu och god mat som alltid.
Hoppas att ni har det bra där nere på lilla ön.
Pussar och kramar ifrån mig.


Bild från igår.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0