Stay and don´t let go

Sista dagen imorgon och sen är det helg igen, så otroligt skönt! Tiden har gått väldigt snabbt den här veckan tycker jag, nästan lite läskigt faktiskt... snart är det väl sommarlov också om man har tur!

Imorgon ska jag träna på mitt friskis pass, plugga lite och bara mysa och se lets dance med familjen. Myys! Min finaste kusin Tove fyller också år imorgon så glöm INTE bort att gratta henne!!  

På Lördag ska jag träffa min bästa och se på matcher borta vid södervärnshallen. Sen blir det nog stan en liten stund innan vi åker hem till mig och har det trevligt. :)

Söndagen består av att träffa min finaste pojkvän som kommer hem igen, ÄNTLIGEN! Han har varit borta i två veckor nu så saknar han väldigt mycket! Klockan fyra ska jag och familjen bege oss bort till kusinerna på fika för att fira Tove så det ser jag fram imot, blir nog en bra helg!

Pusss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0