Träningsverk imorn?

Kom precis hem ifrån Friskis, körde skivstångintervall med mamma idag, tänkte prova på något nytt och det var riktigt bra faktiskt! Det var med Jacob och han har alltid så bra låtar så det var kul, blir nog det fler gånger tror jag.

I skolan idag hände det inte så mycket, jag var så sjukt trött så jag försökte bara att ta mig igenom dagen så fort som möjligt..
När jag kom hem så såg jag OC och pratade med Hedvig o Fanny en stund på skype. Lite kul att man kan prata alla tre så där. Vi bestämde att vi skulle ses på Lördag med killarna och vara här hemma hos mig medans familjen är borta, då får man passa på!

Ikväll ska jag försöka att fixa med Dexter ( för er som inte vet så är det en hemsida där vi ska söka till vilket gymnasium vi vill gå) så ska ta tag i det nu och skicka in det för jag kommer förmodligen inte att ändra mig nu.

Ni kanske har sett bilderna ifrån igår som jag har lagt in. Jag var då med min finaste Jakob som var så söt och hade köpt en jätte stor nalle till mig och en bukett rosor. Så söt!
Så vi myste här hemma med en massa choklad och geléhjärtan framför datorn där vi såg på en massa gamla minnen ifrån sommaren då vi var på konfan mm. En riktigt mysig kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0