heeeeej

ojojoj... nu har jag inte skrivit på VÄLDIGT länge! Förlåt för det (a)
Men jag har haft mycket att göra och många att umgåts med!
Min fina syster kom hem och överaskade mig och familjen i helgen. Det var nog den bästa födelsedagspresenten jag fick i alla fall. Jag blev super glad och hur chockad som hällst! Så jag har umgåts mycket med henne och min familj, sen har jag haft tjej middag här hemma i Lördags för mina söta fina vänner! Det var mysigt och fina presenter fick jag :)
Jag har också fyllt år då i fall det ar någon som har missat det ;) Den 4 oktober blev jag äntligen 15 år! :)
På min födelsedag så åt vi rulltårta som mamma hade bakat. Den var super god! :)
Så fick jag mina presenter av dom också. Jag fick bl.a ett skärp, lite kläder och en träningsväska av mamma o pappa , 300 kr på studio blå av hedvig och josefine, en söt tröja av lydia, ett jätte fint halsband och hårspännen av Frida, lite småsaker som kinderägg, isglassar, stringtrosor, ögonbindel, korv och lite annat utav antonia och clara haha och av mikaela så förstod ni nog vad det var, jag har också fått kläder och en massa annat av henne innan hon åkte! :)
Det var min fina födelsedag. På kvällen kom också sötnosarna hedvig och josefine förbi och grattade mig :)

Resten av dagarna som har varit så har jag då gått i skolan. VI har haft så sjuuukt mycket prov nu och det är sjuuukt jobbigt men det är bara att stå ut för nu är det inte långt kvar tills praktiken börjar! Redan nästa vecka då jag ska jobba på ICA- Maxi i två veckor. Det blir nog kul och direkt efter det så är det ju då looooov! LÄNGTAR!!
Igår var jag och pappa på gym också och idag blev det arobic med mamma! Nu har jag börjat kört igång rejält and i loove it! :)

Men nu ska jag sluta babbla och se klart på Berg flyttar in! :)

Pussen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0