ICA - Maxi

Nu är det äntligen snart helg och redan en hel vecka har jag varit på ICA - Maxi! Det har gått bra men det är väldigt slitit och jobbigt! Jag har fått stått och plockat upp varor varje dag ifrån 8.00-16.00 och ni kan ju tänka er hur det är.. Jag kan ju säga att jag har fått några sår på händerna och på mina knän och ont i ryggen får man, men här ska man inte klaga. Det finns en liten chans att jag kanske får sommarjobb där om dom tycker att jag har varit duktig och då är det värt allt slit! Nästa vecka ska jag i alla fall få vara vid bageriet och baka och kanske få hacka lite grönsaker då och då. Det blir nog lite roligare i alla fall. Men annars så tycker jag att det är bra där. Dom är ett härligt gäng och dom hjälper alltid till om man behöver hjälp! Och det finns alltid saker att göra så det är bra! :)

Idag fick vi gå vid elva för att vi skull på yrkesmässan med klassen. Lika trevligt som vanligt och det var kul att se alla igen! Jag har också tagit hem en massa broskyrer nu som jag ska läsa igenom om vilken linje jag kommer att gå. Men just nu så lutar det nog mest imot Sammhälle - ekonomi. Men vi får se hur det blir, jag har ännu lite tid kvar på mig att välja!

Ikväll så har jag umgåtts med min söta Josefine :)
Vi har varit ute i det kalla vädret och sen har vi suttit här hemma hos mig och mysat. Alltid lika trevligt :)

Men nu ska jag nog sova, det blir en lång dag imorgon också!

Pussen ♥
antonia
2010-10-15 @ 16:20:46

det finns inge samhälle-ekonomi längre, det heter bara ekonomiprogrammet. det förklarade han för mig klart och tydligt igår ;) hah

Anonym
2010-10-15 @ 18:22:18

Va finns det inte? :O det sa tjejerna jag pratade med, vad konstigt :s ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0