Hejsan bloggen!
Idag har jag fått plockat upp varor igen men idag var det faktiskt lite roligareoch det var jätte mycket folk där!
Det var också också sista dagen med upp plockningen. Nästa vecka ska jag vara i bageriet mm.
Jag fick också stå väldigt länge vid kattmaten där jag plockade upp saker och då fick det mig att tänka på min söta katt Sötis som jag hade en gång i tiden när vi bodde på Furugatan. Även fast det var väldigt länge sen hon dog nu så kommer hon alltid tillbaka i mina tankar ibland. Jag vet att det bara var ett år vi hade henne och att det bara är en katt men hon var den bästa!
Miss you my dahrling ♥

<3
2010-10-21 @ 13:27:53
URL: http://mikaelawidange.blogg.se/

uppdatering nu taaack!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0