Corneliaaaa!

Helloooo!
jag och cornelia har idag varit på stan och lämnat/köpt en tröja och ett par byxor till henne, sen drog vi på arobic borta vid friskis. Det var Cornelias första gång och om ni vill veta hur det gick så får ni fråga henne.. hihi! Efter träningen bastade vi och sen fick vi GÅ hem i spöregnet... -.- Fast vi hade det trevlans ändå tyckte jag, vi stoppade vid bingan och hemma hos henne en lite stund på vägen så vi inte skulle bli så blöta men vi lyckades inte så bra om man säger så.. ;) När vi kom hem till mig så åt vi lite mat, sen gick vi upp till mig och satt på musiken sen tog vi lite flummiga bilder som kommer ut här sen kanske, annars ligger dom ute på facebook! Hon drog hem vid nio tiden och sedan dess har jag suttit framför datan men borde egentligen läsa min bok... Hur tänker lärarna när dom ger oss läxor på Höstlovet när man egentligen bara ska få ha det kul och inte tänka på något annat???!! Jag blir så arg! :( 
Aja det är väl bara att sätta igång.. Men tack för en underbar dag tjejen, det var länge sedan bara vi två gjorde något nu så jag behövde en Cornelis som piggade upp mig! 
POSS!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0