Heeeej

Just nu sitter jag vid bibblan och inte gör någonting, vi har haft två timmars håla eftersom att det är några som ännu inte har spelat in sina kareoke bidrag och då fick vi andra ledigt. Så jag och några av tjejerna har varit på stan en stund och kollat lite, sen har vi ätit pannkakor och nu hamnade vi här. Vi börjar tjugo i så vi har inte så långt tid kvar nu. Vi ska ha bildlektion och efter det så slutar vi! Jag ska på stan med Lydia en stund och sen ska vi ner till biblioteket med min familj och fika lite. Sedan drar jag hem till mig och duschar lite o packar innan jag åker hem till Lydia på middag där jag också stannar ikväll. Vi hittar väl på något kul senare, får se om vi kanske åker förbi Jakob en sväng..
Imorgon blir det GGN, haha fråga mig inte varför jag ska dit men det är väl kul att kolla på killar som skiter ner sig... ;)
Nej nu har jag inget mer att skriva så ni får ha en bra dag och helg! :)
PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0