Fredag!

Hejhej!
Igår kom min och Fridas konfirmations kompis Johanna in till stan. :)
Vi mötte upp henne vid buss stationen runt tre tiden. Sen gick vi runt och kolla lite på stan, tog en promenad ner mot hamnen där vi stanna och åt glass och sen gick vi vidare hem till Frida där vi satt på studsmattan och bara prata en stund innan jag och Johanna begav oss hem till mig för att äta. Frida skulle komma en liten stund senare men hon hann inte eftersom att hon skulle på fotbollsläger nu i helgen med distrikslaget så hon var tvungen att packa till det. Så istället satte jag och Johanna på en film och mysade med popcorn och läsk. Det blev Avatar vi såg. Den var riktigt bra faktiskt så för ni som inte har sett den är så är den värd att se tycker jag! :)
Efter filmen var slut så var väl klockan tolv halv ett så då gjorde vi oss iordning och småpratade en stund innan vi somna. Idag vaknade vi rund elva, sen åt vi lite mat och kolla på Gönssonligan innan hon var tvungen att åka hem igen. Nu ses vi inte förens i sommar men tiden går fort nu så det blir nog ingen fara. Det var kul att se henne igen i alla fall!
Nej nu ska jag hjälpa Lovisa med milkshacken (stavning?) , sen ska jag nog bara stanna hemma och mysa idag med familjen tror jag för jag känner mig inte så bra idag, tror att jag börjar få feber.. Usch!
Hoppas att ni får en bra dag! :)


Pusss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0