Helgen

Hejhej!
I helgen har jag varit med Lydia.
Fredagen efter skolan så gick vi hem till mig och hon åt upp hela mitt kylskåp! haha. Åh sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men på kvällen så var vi i alla fall borta vid södervärn och såg på Endré. Det var sjukt mycket folk där så vi fick knappt plats. Vi satt i en annan sal och kollade på små barn som sprang runt och körde tafatt istället. ;)
Efter det så gick vi hem till henne en stund för att packa hennes väska (hon och Clara skulle sov hos mig) och sen körde mamma oss till Clara för att hämta upp henne och sen tillbaka till mig. När vi kom hit så busade vi, gick en promenad och såg på film mm. Jag och Clara flummade oss fram tills fyra innan vi somna. 

Lördag: Vi vaknade runt tio av att Claras bror och mamma ringde. Då gick vi ner och åt frukost innan Clara skulle hem. Jag och Lydia gick ut på terassen för att sola, sen åkte vi till ishallen och kollade på när 94laget mot "gubblaget" spelade. Lydia ville ha pengar av sin pappa så det var därför vi åkte dit. När vi kom hem igen så ringde vi Frida och fråga om hon ville hänga med till Willys för att handla godis och det ville hon. Vi skulle nämligen hem till Lydia på kvällen för att hon var ensam hemma så då passade vi på att köpa lite tills dess. När vi kom hem till Lydia så bjöd hon på mat och sen dansade vi och såg på melodifestevalen innan vi tog en runda ner till stan. Myss! Jag och Frida cyklade sen hem vid tolv.

Söndag: Idag har jag bakat bullar. Det är Lördagsläsning nästa helg och då ska våran klass stå i matsalen och sälja fika så jag var tvungen att baka till det och goda blev dom! Efter bullbakningen så smsade Lydia och frågade om vi kunde göra något så hon kom hit runt fyra. haha hon har blivit lika seg som ja. ;) 
Hon ville köpa godis så vi tog tandemn till Willys och handlade det och sen tillbaka hit igen. Då såg vi på film och åt mat. Honey blev det. Gud vad jag älskar den filmen, så jäkla bra! Åh sen gjorde vi inte så mycket mer innan hon skulle hem. Jag har precis sett på Wipeout och nu är det Wallander. Jag ska snart gå och lägga mig för imorgon är det då skola igen..

Pussar från A.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0