LOV!

Sittter nu hemma hos Clara helt ensam.. Clara har redan somnat och jag vill inte väcka henne. ;)
Hennes broder lanar med några och dom hörs ju inte lite mycket nej.. haha men aja jag får väl väcka henne snart så att vi kan göra oss i ordning.

Idag är det äntligen loooov igen!!
Jag har varit på stan med Cornelia och sen mötte jag upp Lydia, Antonia och Gabriella för att gå på påskmarchen. På vägen mötte vi Clara, Maja och Celine så vi gick med dom ner till almedalen. Jag vann en lott i år igen men tyvärr ingen vinst.
När påskmarchen var slut så var det bara jag, Clara och Antonia kvar. Så jag och Clara stack hem till mig och åt medans Antonia åkte hem till sitt. Sen möttes vi runt åtta och åkte då bort till vibble. Vi gick en promenad med hunden, såg på film, åt godis och tog en massa fina kort. Runt tolv tiden var Antonia tvungen att åka hem och det var då som Clara somna. haha men jag ska väl väcka henne nu så puss och godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0