Förlåt för dålig uppdatering.

Hejsan ja ni såg väll rubriken. Jag har inte bloggat på typ två veckor så det är väll på tiden att jag gör det nu. :)
Idag har det varit skola som vanligt. Lååånga tråkiga lektioner. Jag började vid åtta och slutade vid halv fyra, så det var rätt segt. ¨/ Och dan blev ju inte bättre för när jag kom hem så var jag vrålhungrig och då hade vi inga mackor, eller jo vi hade ju men inga som jag gilla. Men jag fick ta små plutti mackor till slut. :p hihi Intressant va?! haha sorry men var tvungen att säga det. ;) Aja i alla fall. Efter att jag hade ätit mina mackor så började jag plugga. Vi har 13 engelska glosor till imorgon och 15 spanska till på Torsdag. :( Ursch hatar läxor. Så nu har jag tränat lite på dom men ska fortsätta träna snart. Sen har jag också sett på Gossip Girls och The hills. :) Det är bra program det. Fast gossip girls avsnitten har jag redan sett en gång men dom är så bra så jag ser på dom igen. ;) hihi.
Och för er som inte vet det än så börjar IDOL idag!! Jaaa. :D
Jag älskar idol det är så jäkla bra. Det blir ju alltid så att man sitter och dömmer alla här hemma. haha men så blir det ju. En del sjunger ju väldigt dåligt så man förstår inte varför dom är med och andra sjunger så bra så man dör. Okey inte dör kanske men bra sjunger dom. :) Så det ska jag se på ikväll. Men nu börjar det snart så jag måste gå. Ha en bra kväll allihop!
Pusskram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0