Josefine fyller år!! <33

Ja grattis till min käraste josse som fyller år idag! Hoppas du får en underbar dag med många fina pressenter. Jag är ledsen att jag inte kunde gratta dig idag men vi får gratta varandra på Fredag istället!
Puss och kram. Loveu. <33

Idag så har jag varit i skolan som vanligt. Slöt klockan två så det var väldigt skönt. :)
Jag kom hem för någon timme sen och nu sitter jag här vid datan och myser. Men igentligen borde jag läsa nu för vi gör ett svenska arbete som ska vara klart tills på Torsdag och jag har 50 sidor kvar i min bok så jag ska ta och sätta igång med det nu. Och sen så är det dans idag också. Det ska bli super kul för vi dansar ju House och det är så jäkla kul! :D Så det ser jag fram imot. :) Här kommer några bilder från NO- lektionen idag! :)
PUSSKRAM.
Melina och Kajsa. :)
Hihi Söta Cornelia och Casper. ;)
Vicktor, Christoffer och David. :p
Frida och Sanna. :)
Och Simone som ser ut att ha lite problem. ;) haha.
Josefine
2009-10-05 @ 16:58:22
URL: http://josefinejohanssonn.blogg.se/

Det är ingen fara älskling! Ja vi syns ju på fredag, men vi måste nog höras av lite o planera o så;) Älskar dig!!<333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0