Jag kommer att sakna dig min syster!

Shit imorgon åker du till Norge. :s Ursch vad tiden går snabbt. Jag hoppas att du får det jätte bra nu och att allt går bra.
Du ska bara veta hur mycket jag kommer att sakna dig min finaste och bästaste syster! ♥
Men vi syns om två månader igen så det är bara att stå ut tills dess. :)
Puss och kram.
Jag älskar dig! / din Amanda.
mikaela
2009-10-28 @ 10:42:40
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

kommer sakna dig med min fina syster. saknar er redan. Vi skall snart äta frukost, sen skall vi på stan och fixa ma´ssa saker för mig och söka massa jobb. :) ´Det är bara en som kan använda intener nu, de funkar inte. Men skall föröska fixa det ikväll så vi kan prata :) hälsa alla, pussss <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0