Fredag och höstlov! :)

Hejsansvejsan!
Just nu är jag väldigt trött så i fall jag skriver lite konstigt eller så nu så beror det på det. haha. ;)
Dagen har varit toppen!
Jag började klockan tio i nio med Engelska där vi såg på någon sjuk film haha. Och sen så hade vi musik!! Då fick vi lyssna på alla kareoke bidrag och shit vad alla var duktiga. En del hade man ingen aning om att dom var så duktiga, så det var kul att höra. :) Och vinnaren av 8Cs kareoke är...... LISA ANDERSSON! Shuhuu. :D haha hon var as bra och jag röstade på henne. Tvåa kom Emma Djurberg och trea tror jag att Cornelia kom på eller Elina. :)
Men alla var lika duktiga tyckte jag. :) För mig så gick det sådär. Jag fick 6 poäng. För man fick nämligen sätta ut en 4a=guld 2a=silver och 1a= brons. Så jag fick en fyra och en tvåa och det är ju ganska bra. ;)..
Aja efter musiken så åt vi lunch och sen fortsatte dagen fram till idrotten. Där körde vi flakbandy och då var jag med Cornelia, Casper och Anton och haha vi hade verkligen as kul. Shit vad vi skrek Cornelia. ;D haha.
Efter gympan så slöt vi då och då cyklade jag hem och åt lite mellis. Sen ringde Hedvig och sa att det var världens rea på vila outlett så självklart cyklar så jag dit där hon också var. Hon var tvungen att hjälpa sin bror med att plocka upp varor där och så. Så då fick jag hjälpa till lite också och för det så fick jag välja vad jag ville för hundra kronor så då valde jag en fin grå långärmad tröja. Tack så hemskt mycket för det! :)
Så det var kul och då fick jag umgås lite med Hedvig också. :)
Efter någon timme på vila outlett så åkte jag hem igen och åt mat.
Och sen fick jag lust att städa mitt skåp där jag har en massa gammla grejer från skoltiden och så och en massa gamla foton så det va kul att se igenom. :)
Sen såg jag lite på idol också så klart och ännnntligen så åkte den där Camilla ut eller vad hon nu heter. Jag gillade inte henne så det var bra. :)
Men nu ska jag nog ta och gå och lägga mig. Godnatt! :)

 /Amanda

tove
2009-10-17 @ 11:18:14
URL: http://tovewidange.blogg.se/

NEJ FYFAN AMANDA , det var inte rättvist att du inte vann! :( <3 fast alla vet ju att du är bäst ändån!

Och föresten GUD vilken härlig och söt bild :D <3

gammla goa tider!

love you!

amanda
2009-10-17 @ 11:59:33

Naww hihi du är söööt du Tove. Men jag var ändå inge bra så det gör inget. ;) hihi.

Åh tack gumman! Ja det var härliga tider det. hihi. :D ♥

Puss älskar dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0