Orientering!

Hej bloggen!
Jag fick lite tid över så jag tänkte att jag kunde skriva lite här. :) I dag börjar jag vid halv tio. Och då ska vi orientera vid rävhagen. :S. Så det blir kämpigt. Det är tre kilometer vi ska springa. Men det positiva är att efter det så får vi sluta. Så det är skönt. :) + att vi har inga läxor den här veckan. :) As skönt. hehe. Nu sitter jag här med Jante och väntar på att ett gäng ska komma och hämta upp mig. :p. Dom skulle komma vid kvart över nio. Så jag får snart göra mig iordning. Haha  vet ni en sak till.. jag kom med i tidningen idag. :p. Dagens fråga. Fast det är bara i GA så efter orienteringen får jag följa med Frida hem så jag får se det. ;). hehe. För vi har GT här hemma. Frågan var " vad ska du göra nu på Torsdag när det är lång helg"? Svar: vara med kompisar. ;) haha...
 Men nu måste jag börja göra mig iordning hej då sötnosar. :)
H.
2009-05-19 @ 14:56:36
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Du var jättee sööt :D <33

A.
2009-05-19 @ 15:22:00

nehej jag var jättttee ful! ;).<3

H.
2009-05-19 @ 17:13:22
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Neeeej :D<3

A.
2009-05-20 @ 19:21:44

joho haha ;)<3

loveu<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0