REKORD!!

Hej bloggare!
I dag har dagen varit helt okej. Vi började vid åtta med matte. Vi spelade något spel. Det var lite skoj. haha. Sen vid tjogo i nio skulle jag till tandläkarn så jag fick gå lite tidigare. Det gick bra där. Dom stoppade in någon lera i munnen med en ställning sen skulle den sitta inne i en minut. Och ja sen känndes det som dom drog ur alla mina tänder men dom satt kvar som tur var. ;) haha. Sen fick jag bita i någon sak ,så snurrade det någon grej runt mitt huvud som tog kort. :p. (röntgen bilder). Och till sist så skulle dom ta kort med ännu en till kamera. Men allt gick bra och nu ska jag få tandställning den 15 Juni. :S. Så jag kommer att ha det under sommar lovet. Hemskt jag vet men man får tänka på att jag förhoppningsvis får jätte fina tänder sen. ;). hihi. Efter att jag var vid tanläkarn åkte jag tillbaka till skolan och hoppade direkt in i en NO lektion. Men det gick bra eller nej igentligen inte men aja vi säger att det gick bra. haha. :p. Vi ska nämligen göra någon figur som ska röra på sig och det går ju väldigt bra för mig... Not! :D haha. Aja efter No:n fortsatt dan som vanligt. Sista lektionen skulle vi igentligen gå en prommenad men det började att regna så vi fick istället sluta tidigare och gå hem. :) Lyxpyx. ;). Så idag slutade jag kvart över ett. :) Men det var ju inte så kul när man skulle cykla hem för det spöregnade ute. Så jag cyklade i rally fart hem. Och så klart blev jag dyngsur. :p. haha men det får man ta ibland. När jag kom hem var det bara att ta upp gympa påsen och disken och göra mig iordning sen var det bara att sätta sig på cykeln och åka iväg igen. Jag skulle nämligen på stan med mamma och Lovisa. :) Jag hittade ett par snygga korta jeans shorts som jag köpte. :) Mörk blå. Från början kostade dom 200kr men det var rea idag på Cubus så jag fick dom för 130. Jag vet as bra fynd eller hur. ;) haha. :D. Efter att jag hade köpt mina fina shorts så gick vi och åt en god fika. Jag tog kladdkaka. :) Mums. Vi var där till fem kanske. Sen var det dags att åka hem och äta för mamma och pappa skulle på bio klockan sex. Så nu sitter jag här och kollar på Room Service. Dom inreder hos: I got yoy you you you i got you you you youo i got you... haha den killen. Kommer du i håg det Tove i fjällen på hotellet haha kul kul. ;). I alla fall just nu är jag och Jante ensammna för Lovisa stack presis till en kompis där hon skulle sova över tydligen. :S. haha här hänger man inte med. :p. Oj herregud insåg presis vad mycket jag har skrivit. REKORD!! ;D. Yes. hihi. Nej nu ska jag väl inte skriva mer. Kanske skriver imorgon. Pusspuss byebye. :)
Tove kusin
2009-05-20 @ 21:13:46
URL: http://tovewidange.blogg.se/

självklart så kommer jag ihåg :D<3 så himmla skoj :) <3

pusskram ses imorgon !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0