my day!

hejsan bloggen!
När Frida och Sanna kom hit körde vi eye toy och hoppade studsmatta. Så nu har vi hållt på i kanske "3" timmar. haha. Men jag ska nog gå med Jante också så sen räcker det. ;p. Efter att vi hoppade studsmatta blev klockan tre och jag skulle klippa mig så dom åkte hem. Klippningen blev väll så där. Ganska kort men jag sa att hon fick det för nu är jag trött på mitt slitna hår. Jag fäller som bara den så det var skönt att toppa av det lite. :) Men om man plattar det så blir det säkert lika långt som förut. :p. hehe. Ja så efter klippningen så satt jag mig i soffan och kollade på tv en stund och nu sitter jag här vid datan. :) Snart ska jag äta och sen får jag väll gå med Jante och sen tv igen. Haha. ;) Imorgon börjar jag vid nio så jag får lite sovmogon. Skönt. Sen slutar jag vid två också för vi ska gå och se någon konsert på Roxy. Så det blir inte en sån lång dag imorgon tack och lov. Annars skulle vi ha slutat vid tio över tre. :S. Aja nu måste jag gå. Hej då pusskram.
josefine:)<3<3
2009-05-28 @ 19:32:57

Hejj sötis!! det blev säkert jättebra med håret:) du, jag tänkte på en sak: båda våra syskon tar ju studenten, och ja antar väl att ni ska ner och kolla på balen på söndag!?;) om ni ska det så kanske du och jag kunde springa runt lite där?!;) och tove förståss om hon ska med?!:) om du inte vill elr kan så gör det inget:P <3<3 puss älskar dig!<3:)

Tove
2009-05-29 @ 13:13:07
URL: http://tovewidange.blogg.se/

Jag vet att det blev bra med håret. FÖR DU ÄR ALLTID VACKER ! :D <333

Amanda
2009-05-29 @ 15:12:58

aww tack sötisar! :)<333

Jo Josse det skulle vara jätte kul! :D<3 och jag tror Tove ville med också. :) Men vi får höras av. :) Pusskram älskar er!<333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0